03 April 2012

Reena Punya Pasal

"Hidup segan mati tak mahu". Itulah kata2 yang paling sesuai untuk aku tujukan kepada blog aku sebelumni. Tapi sekarang, tanpa aku sedari, blog aku seakan2 semakin aktif. Ada sahaja topik yang akan aku  hidangkan untuk tatapan bersama. Dari mana datangnya minat ini? Ah, tak lain dan xbukan dari seorang 'budak' yang aku kenali sebagai Reena Kamarudin.. Aku benar2 telah termakan hasutannya untuk mengaktifkan blog aku yg hampir2 menyembah bumi.
Walaupun blog aku kini hanya boleh dikategorikan sebagai 'blog bodo-bodo' jer.. tapi aku xkisah. yang penting aku ada blog. Perlukah blog? Kalau ikutkan tidaklah seperlu mana. Tapi sekadar untuk berkongsi cerita, meluahkan sesuatu, aku lebih memilih blog berbanding meng'update' statusku di facebook. Walaupun adakalanya aku turut menge'share'kan cerita cerituki dari blog ke facebook.
Apapun, inilah Cik Puan Reena yang aku maksudkan... Ops.. diam2.. Aku terpaksa curi gambar ini dari blognya sendiri sebab dah puas aku cari gambar dia, dah selongkar satu drawer, satu handbag tapi xjumpa2.. so kesimpulannya............................


"


"
"

"

"


"

"
"
"

"
"


1 comment:

Reena Kamarudin said...

kahkahkahkah. gambar ni jugak yg ko ambik ye. weh, ni gambar 3 suku la.