11 May 2012

sf beauty dan aku..

 

<>
 krim siang
</></></>
sabun pencuci muka
 Dalam banyak2 krim, krim sf beauty ni lah yg paling sesuai dengan kulit muka aku (di pakai dengan sebun pencuci muka sekali). sejak akak aku perkenalkan pada aku krim ni, aku xpernah lagi tukar krim lain. memang selesa and puas hati.

Dah dekat 2 tahun kot aku jd pelanggan tetap sf beauty. Tapi seingat aku, masa mula2 dulu, krim ni belum ada nama lg. Klau org tnya, aku pun tak tau nak jwb krim apa yg aku pkai nih . bekas dia pun ksgja tanpa apa2 tulisan dan gambar tp skrg dah ada nama n bekas yang cantik.

Apapun, Alhamdulliah krim ni ada kelulusan dari Kementerian Kesihatan Malaysia.

Tapi, setahu aku krim ni tidak ada di jual di mana2 kedai atau salon kecantikan. so, kenala oder kalau dah nak habis. tapi yang bestnya tentang krim ni, kdg2 aku pkai hampir 2 bulan tak habis2.. nampak mcm skit, tapi tak perlu guna banyak pun.. calit skitja dah cukup. hehe..

Kesimpulannya, aku akn terus pkai krim ni, pakai dan terus pakai.. (cewah, macam testimoni la plak. hehe..)

Malas aku nak bercerita banyak tentang krim ni sbb aku bukan pengedarnya pun. Cuma sekadar ingin berkongsi je.. huhu.. Bak kata org, jangan kedekut ilmu.. eh, Ilmu ke ni? :-P

No comments: