07 May 2012

Hyundai Sonata dan aku..


Wah... Hyundai Sonata yang cun melecun.. Bila lah agaknya leh jadi milik aku ni.. hehe.. Kalau dalam mimpi, malam ni pun boleh.


Dah berapa kali aku terserempak dengan DIA di sekitar Putrajaya ni. Sapala ownernya ek. RM130k ke ats dalam tangan lah kan.. Dah macam Honda Accord pun ada rupa si Sonata ni. Aku pun xpasti mana lebih besar. Sebab dua2 pun aku tak pernah naik lagi, drive apatah lagi. hehe..

    
Accord

Sonata

Nasib baik tak mengidam nak beli DIA. Kalau tak, habis tanah ayah, tok, nenek aku jual.. haha.. ish.. melalut plak. dengar ayah aku maunya kena penyangkul kepala kot. takmolah..



Tengah bayangkan sedang memandu Hyundai Sonata.. sejuknya.. nyaman.. wangi... arghhh tenangnyaaaa..  kikiki.. Jangan perasanlah. awak tu mampu pakai kancil je tau tak!. huhu..

No comments: