08 January 2013

aku rindu bebudak admin

yuhooo.. im back.. rindula nak mnulis blog. almaklumlah, lepas bersalinja trus da xjenguk2. sian blog aku. seb baik idup lagi. k lah, mulai arini aku akan aktifkan blk penulisan aku yg xseberapa ni ye. apapun aku ucapkan tahniah utk diri aku sendiri sbb dah dpt baby girl.. comel sgt2.. kalau ada yg ckp anak aku xcomel, ada aku ksh! amboi2.. ctk bahasa.. comel ke xcomel ke dia tetap anak aku kan kan. 

Dan satu lagi, lepas smggu ja msuk keja aku da kena tukar bahagian. sob sob.. sedihnya. dari khidmat pengurusan aku ke bahagian pengambilan guru plak. cayok2, keja baru semangat pun kena baru k. heheh.. sedih aku bila dh xleh kwn dgn nora, reena, kak ina, wati, syafiera, en. syuk, cc midah, sharil, cc ani, daisy dll.. "mcm jauhja ko pindah..bwh je kot. poyo semua ni!! :-P " Dayang i xtulis nama u sbb u pun kena trun bwh jgk nnt. kikiki.. jumpa kat bwh ye dayang.

Arini masuk ari ke 6 aku di bahagian pengambilan guru (termasuk sabtu dan ahad). tempat ni agak enjoy n riuh rendah.  mmg berbezala dgn admin tp still rindu admin.. sob sob skali lg.. ala, mcm xbiasa ja pindah memindah ni. amik masa skit la nak mesra mesri. sopan santun gitu. kau ada. 

Apapun, aku mintak maaf bebanyak dgn semua kwn2 aku di admin klau selama ni aku da wat diorg sakit ati n aku ucapkan bebanyak tima kasih kat diorg sbb hepi join diorg walaupun xlama. sob sob sob lagi.. Assalamualaikum... mmmuuaahh...

No comments: